Deeks - Staff

Locked
104 views
Hvad er dit IRL Navn?: Oliver Impgaard

Hvad er dit RP Navn?: Marty Deeks

Hvad er dit Steam64ID/PlayerID?: 76561198335750625

Hvor gammel er du?: 16 - 01-04-02

Hvorfor ville du være staff (Min. 60 Ord)?: I skal vælge mig fordi jeg er en moden dreng med masser af gang i og så er jeg altid klar på at hjælpe hvis nogen har brug for det jeg vil gøre mit bedste for at behandle alle fair. Jeg er rigtig imødekommende person, så jeg kan snakke med alle personer. Jeg har et pænt sprogbrug. Jeg kan godt nogen gange lave sjov med folk, men det for det meste kun folk jeg kender og ved som kan tage det. Jeg gøre ikke grin med andres sygdomme, fordi jeg synes det for barnligt og så passer det ikke til sådan et community. Som sagt så holder jeg tingene på en lavt niveau hvor man kan holde sig passiv, og hvis jeg ser nogen gøre noget dumt får de en advarsel og derefter får de en passene straf

Hvad kan du bidrage med (Min. 60 Ord)?: Grunden til i skal vælge mig er fordi jeg er en meget stille og rolig person. Efter at have været staff på arma-dillo har jeg lært at håndtere en del type mennesker på vær deres måde, og holde hovedet koldt. Jeg er også meget god til at se på en situation fra flere forskellige syns vinkler. Jeg syntes også selv jeg er god til at snakke med forskellige mennesker uden at gøre tingene akavet og udarbejde en løsning for alle så det bliver fair for begge parter.- Jeg kan være seriøs- Jeg er god til at klare mig ud af svære situationer - Jeg er lære nem- Jeg er meget god til at holde hovedet koldt i presset situationer- Jeg har masser af fritid- Jeg ved hvordan det meste forgår- Jeg er dejlig 
Hvem er Server Founder's?: Mathias Bekker / Lars ´bin´Tiger

Underskrift: Marty Deeks
Din Staff Ansøgninger accepteret! Kontakt enten Mathias Bekker eller Bin Hansen på ts!
Reply